Monday, September 28, 2009

Rawatan Pengantin

Ramai bakal-bakal pengantin ingin mendapatkan nasihat bagi mendapatkan rawatan menghadapi hari yang penuh bermakna di dalam hidup mereka sebelum mengharungi alam rumahtangga. Di Nursari Beauty kami mencadangkan pakej belaian manja;
a. Sauna : untuk membuang lemak yang berlebihan disamping dapat mengurangkan bau badan termasuk baik untuk alat sulit wanita terutama yang mengalami masalah keputihan.
b. Body Scrub & Body Mask : untuk membersihkan kulit, memutihkan serta melembutkan kulit bakal pengantin. Mengurangkan kesan parut-parut lama. Membuang angin serta lemak yang berlebihan di dalam badan.
c. Hydro Spa : rawatan yang tercanggih yang mampu memberikan kesan yang baik bagi bakal pengantin yang stress untuk menghadapi hari perkawinannya. Rawatan ini boleh menghilangkan rasa sengal-sengal badan serta membuang toksid di dalam badan. Rawatan ini juga boleh menguwatkan otot vagina, menyelesaikan masalah keputihan serta menganjalkan payudara. Bau badan juga akan hilang.
d. Mandi Bunga : 3 hari sebelum melangsungkan perkawinan, bakal pengantin digalakkan mendapatkan rawatan mandi bunga bagi menaikkan seri bakal pengantin.
Bakal pengantin digalakkan untuk mengalami rawatan sebelum menaikki jinjang pelamin ini untuk mengenal diri sendiri. Perlu diingatkan peluang untuk menikmati alam anak dara hanya datang sekali. Selepas bergelar isteri perasaan tidak akan sama. Di Nursari, kami menyarankan agar semua bakal pengantin menjalani rawatan bakal pengantin kerana kita akan dapat merasai sendiri bagaimana perasaan serta keadaan badan selepas menjalani rawatan. Selepas bergelar isteri mahu pun ibu, kita akan tahu bagaimana ingin kembali semula seperti kita menjadi bakal pengantin...

No comments:

Post a Comment